Subject: Tallinna mnt 70, Haapsalu. Sademevesi.
From: René Männiste <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Andres Suurna" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 16:35:10 +0200

Tere

Kirjutan seoses projektiga aadressil Tallinna mnt 70, Uuemõisa alevik, 
Haapsalu linn, (katastriüksus 67401:009:0244).

Kinnistule on väljastatud projekteerimistingimused ärihoone ehitamiseks. 
Väljastatud projekteerimistingimused koos joonisega leiate manusest. 
Väljastatud projekteerimistingimuste alusel oleme kavandamas ärihoonet antud 
kinnistule.

Haapsalu linnavalistus väljastas sademevee kanalisatsiooni tehnilised 
tingimused, milles on viidatud vajadusele sademevee projekt kooskõlastada 
Transpordiametiga, kuna kinnistu liigvesi suunatakse kraavidesse, mis 
suubuvad torustiku kaudu kinnistu "9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L14” 
(katastriüksus 67401:009:1390) alt läbi Oja tänava kraavi.

Enne kui hakkame täpset projekti koostama sooviksime Transpordiameti 
kirjalikku seisukohta, kas tehnilistes tingimustes viidatud torustikke tohib 
üldse kasutada Tallinna mnt 70 kinnistu sademevee kanaliseerimiseks Oja 
tänava kraavi. Manuses on ka geodeetiline alusplaan, kus on osaliselt näha 
kõnealused kraavid ja torustikud.

René Männiste
Arendusjuht

Akadeemia tee 78, 13520 Tallinn
tel: +372 55587959

Käesolev kiri ja selle lisad sisaldavad konfidentsiaalset informatsiooni ja 
ei kuulu edastamisele kirja päises nimetamata adressaatidele ilma saatja 
nõusolekuta. Loata avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil kirja 
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Juhul, kui olete 
saanud selle kirja eksikombel, teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning 
kustutage kiri ja tema lisad oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.